lifebycoco.blogg.se

dag 3

Kategori: ALLMÄNT

Vaknade av att jag mådde riktigt dåligt imorse. Kunde inte sova hela natten och mådde riktigt illa, kände mig hungrig men ändå inte. Jag har legat på ett rejält underskott, vi snackar cirka 1000 kalorier i underskott vilket är lite väl mycket. Käkade gröt imorse(ja jag får egentligen inte äta det men jag vill inte tuppa av) och rätt som det var mådde jag helt prima så jag tog en sväng inom gymmet och körde ett riktigt hårt benpass. Har bestämt mig för att fördela styrketräningen i tre delar, ett benpass, ett axlar armar pass och ett rygg och magpass. Varför? Jo för att det känns som att det blir större fokus och det blir liksom mindre flummigt. Nu när jag ökar med 4ggr i veckan blir det fjärde passet ett konditionspass. 

Jag ska nog börja lägga upp lite bilder på vad det är jag käkar. Planerar att göra proteinpannkakor och äggmuffins imorgon så kan ju lägga upp det här sen. 


Finfint väder idag! Stektes i den vindstilla och något instängda busskuren i väntan på bussen påväg hem från gymmet...
Kommentera inlägget här: